Alihankinta- ja yhteistyökuvionnit neuvotteluineen vie aikaa ja vaatii hermoja, järjestelmällisyyttä sekä hyvää organisointikykyä. Näitähän tyypillisesti tekniikan opiskelijoilla piisaa, joten projektit ovat edenneet kuin leikkiä lyöden. Tosin joku ihan pieni, luultavasti väärin kuultu maininta ajan käytön, työmäärän ja opintopisteiden epäsuhdasta saattoi korviin kantautua, mutta kukapa moisia tosissaan ottaisi! Pientä kaltoinkohtelua joku ryhmä on kenties myös kokenut ja joulumieltä saattaa joutua etsimään loskan keskellä lenkkeillen. Mutta sitä on elämä..
Viikolla 49 ryhmät esittelevät syksyn uurastuksen tulokset ja homma jatkuu kevätauringon lämmössä kilpureiden materiaali- ym. hankinnoilla, valmistusdokumenttien luomisella, osien valmistuttamisella, palkitsevalla kokoopanovaiheella sekä testiajoilla kohti Lappeenranta GP -kisaa 28.4.2012. Matkaa on vielä rutosti ja tie paikoin mahdollisesti hukassa, mutta aika kulkee vääjäämättä.
Katsotaan, minkä verran lopulta saadaan kilpailijoita viivalle energiapiheilyyn ja viekö LUT Metalli & LUT Energia -yhdistelmä kuinka ylivoimaisen kaksoisvoiton?
Lappeenranta GP -kisan rata muuttui alkuperäisestä suunnitelmasta, alla hahmotelma uudesta radasta Lappeenrannan sataman tuntumassa korkeuskäyrineen.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti